Επιστροφή προϊόντων
Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων:
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.
Αλλαγή Προϊόντων:
Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με το αποδεικτικό της παραγγελίας σας αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Για τα εποχιακά είδη, όπως τα Χριστουγεννιάτικα, Αποκριάτικα, Πασχαλινά, Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης και τα σχολικά, δεν ισχύει η δυνατότητα αλλαγής.
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με το αποδεικτικό της παραγγελίας σας αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους. Τα μεταφορικά επιβαρύνουν την επιχείρηση. Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα στο info@arkoudakistore.gr
Υπαναχώρηση:
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να μας ενημερώσετε αποστέλλοντάς μας μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση (info@arkoudakistore.gr) αλλά και στις επίσημες σελίδες μας στο facebook και στο instagram. Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να μας ενημερώσετε σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης. Αν υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης στον αρχικό τόπο παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχετε επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και λιγότερο ακριβή μέθοδο που σας προσφέρουμε εμείς). Δεν σας επιστρέφονται και βαρύνεστε εσείς με την δαπάνη της επιστροφής του προϊόντος στην εταιρεία μας. Η επιστροφή πρέπει να γίνεται δια μέσου οποιασδήποτε εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) επιθυμείτε, και όχι με απλό ταχυδρομείο.
Η επιστροφή των χρημάτων (αφορόντων την αξία των προϊόντων και τα έξοδα παράδοσης στον αρχικό τόπο παράδοσης) θα γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Εξαιρείται η περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, οπότε η επιστροφή του συνόλου των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση στον εκ μέρους σας υποδεικνυόμενο τραπεζικό λογαριασμό. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω. Περαιτέρω, ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.
Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε, με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την απόδειξη της παραγγελίας σας. Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν σε εμάς εφόσον είναι αχρησιμοποίητα, η αρχική τους συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί, δεν έχει αλλάξει η αρχική τους κατάσταση έχετε και μας στείλετε την απόδειξη της αγοράς. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Παρακαλούμε επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση του. Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής στον αρχικό τόπο παράδοσης θα επιστρέφονται εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται πάντα με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά σας. Εξαιρείται η περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, οπότε η επιστροφή του συνόλου των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση στον εκ μέρους σας υποδεικνυόμενο τραπεζικό λογαριασμό.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:
- Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν
- Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής
- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
- Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
- Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή
- Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής.
Σημειώνεται ότι εξαιρούνται από τη διαδικασία επιστροφών και αλλαγών ακόμη και να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση σε μάσκες, βιβλία, στολές, μπαταρίες, ιπτάμενα και λούτρινα παιχνίδια, τα εποχιακά είδη (χριστουγεννιάτικα, πασχαλινά, αποκριάτικα και καλοκαιρινά) και τα σχολικά είδη,
Περαιτέρω, τα είδη που αποτελούν μέρος σετ, δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν ξεχωριστά.
Σας γνωρίζουμε ότι η ομάδα της arkoudakistore είναι πάντοτε διαθέσιμη (στις ώρες λειτουργίας του καταστήματος) να σας βοηθήσει. Οι ισχύουσες τιμές αλλαγών είναι 5 ευρώ ανά αποστολή για όλη την Ελλάδα. Η εκάστοτε αλλαγή γίνεται μέσω της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρείας courier για να ισχύουν οι ως άνω τιμές. Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται “χέρι με χέρι”. Μας ενημερώνετε γραπτώς (e-mail) για το/τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, καθώς και με ποιό/α θέλετε να αντικατασταθούν. Ακολούθως, εμείς θα σας αποστείλουμε εκ νέου στην πόρτα σας, με courier, το δέμα με τα επιλεγμένα προϊόντα. Εσείς απλά παραδίδετε στον διανομέα το παλιό δέμα και παραλαμβάνετε το καινούριο.
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης (ελαττωματικό προϊόν) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας είτε αποστέλλοντάς μας μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση (info@arkoudakistore.gr) αλλά και στις επίσημες σελίδες μας στο facebook και στο instagram, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, προκειμένου να σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες. Το προϊόν μαζί με την απόδειξη αγοράς παραδίδονται προς επιστροφή στην συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών (courier), χωρίς καμία επιβάρυνσή σας. Ακολούθως, εμείς εξετάζουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε δωρεάν αντικατάσταση (αν η επιλογή αυτή είναι δυνατή και το προϊόν διαθέσιμο), επισκευή/φροντίδα του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Η αντικατάσταση του προϊόντος, η επισκευή του ή η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσουμε ότι δικαιούστε αντικατάσταση/επισκευή του ελαττωματικού προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Εξαιρείται η περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, οπότε η επιστροφή του συνόλου των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση στον εκ μέρους σας υποδεικνυόμενο τραπεζικό λογαριασμό.
Η εταιρία θα προχωρήσει σε όλες τις προβλεπόμενες ενέργειες ώστε να ενημερώσει τον πελάτη και να επιστραφεί το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει το συντομότερο δυνατό είτε η πληρωμή έχει γίνει με κάρτα είτε με αντικαταβολή. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο χρόνος για την πίστωση του ποσού, είναι καθαρά στην ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας και η εταιρία απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις.
Ακύρωση Παραγγελίας:
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’. Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 2311 218 362. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2311 218 362.
